گزارش عملکرد 6 ماهه مهندس اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق

در مجلس شورای اسلامی در شبکه تابان مورخ 88/11/6

یزدفردا "مهندس اولیاء دو وظیفه مهم نمایندگان را نظارت و قانون گذاری اعلام کرد و افزود یک نماینده می تواند با کار گروهی و کارشناسی تاثیر گذاری مطلوبی بر لوایح داشته باشد . نماینده مردم یزد و صدوق یکی از اقدامات مهم را پیشنهاد تحقیق و تفحص عملکرد دولت در برنامه چهارم عنوان کرد و از تشکیل جلسات کمیسیون مذکور خبر داد.
وی نتیجه حاصل از این تحقیق و تفحص را برای تصویب برنامه پنجم مفید دانست
عضو کمیسیون عمران مجلس از تصویب کمیته نظام فنی و اجرائی با مسئولیت خود خبر داد که نتایج خوبی در پی خواهد داشت.
مهندس اولیاء از طرح دیگری در خصوص تبدیل 3 معاونت رئیس جمهور به 3 وزارت که کلیات آن به تصویب رسیده است اشاره کرد و گفت این طرح در کمیسیون های تخصصی در حال بررسی است و نهایتاً در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.
نماینده مردم یزد و صدوق با توجه به آغاز سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) از دست آوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در طول سه دهه تجلیل کرد.
وی از تعامل مردم شریف استان بویژه شهرستانهای یزد و صدوق و همچنین نخبگان و انجمن ها و شوراههای اسلامی که دیدگاهها و نظرات خودرا به نماینده مجلس شورای اسلامی ارائه می کنند قدردانی و تشکر نمود.
نماینده مجلس شورای اسلامی در شورای عالی شهر سازی و معماری ، ارتباط مستمر با مدیران دستگاههای اجرایی استان را ضروری دانست و از آنان خواست ارتباط با نمایندگان را یک فرصت تلقی نمایند.
مهندس اولیاء با تشکر از تعامل و همکاری وزرا و معاونین وزرات خانه هابرای بررسی و رفع مشکلات استان از رسانه های گروهی بویژه مطبوعات محلی و شبکه تابان در انعکاس دیدگاههای مردمی به نمایندگان قدردانی کرد.

یزدفردا "کاش سایت ها را نیز فراموش نمی کردند "
 

 

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا